2022. július 31., vasárnap

Adio julius

 Mi függ az akaratomtol és tetteimtöl?  Vagy màsképp: mi nem? 

Mit hoztam magammal, vagyis mit kaptam jot és rosszat a születésemmel együtt? Mit kezdtem el velük? Jol sàfàrkodtam, vagy elherdàltam, ami adott volt? 

Mérlegelek minden nap, probàlom kitalàlni mi az ami fontos az élet szempontjàbol. Mitöl lesz a vilàg körülöttem egy hajszàlnyit jobb? Mit kell elvetni, mert értéktelen, ocska, semmire sem jo?

Uj honap jön. Lezàrul holnap a hàz renovàlàsa, a kerti munkàk majd csak ösz végén. Az uj honapban vàrom a "hàztartàsi méretü kiserömü" (ahogy az eon a napkollektort nevezi ) felszerelését a megujult tetöre. Ha a bürokràcia kisördöge ezt nem akadàlyozza meg.

Dràgàbban müködik a "köldökzsinor" hamarosan, mert a bankok nem szeretik a politikai feszültségeket, nekik haszonnal kell dolgozni, amit igy vagy ugy behajtanak a ràszorulokon. Szélmalomharc lenne erre kibuvot keresni, de voltak ötleteim....

Azt àlmodtam, hogy kaptam egy figyelmeztetést a vàros vezetésétöl, hogy ilyen "parasztos" kertet nem szabad épiteni. A rémàlombol felébredve mosolyogtam, hisz nem fogok se tyukokat tartani, se teheneket, miért baj, ha nàlam nem csupàn fü nö a kis kertben, mint màshol? 

Ennyi jutott elsöre eszembe, amikor ideültem a bucsuzo julius kapcsàn a töprengéseimröl  elmélkedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése