2022. július 11., hétfő

Tiz utcanév 80 év alatt

Ma különös kivàncsisàg vett rajtam eröt. Hogy hivtàk az utcàkat, ahol éltem.  Csakis azért, hogy el ne felejtsem, alàbb felsorolom.

Felsöerdösor  

Mühlegasse            

Buchholzstrasse        

Ländischstrasse            

Ahornstrasse                   

Kindergartenstrasse              

Napraforgo u                             

Bahnhofstr                                    

Batsànyi u                                         

Nàdor u.                                              

 Utàna az idöpontokat kitöröltem, mert pontatlanul tudtam csak. Utàna kell nézni.  A leghosszabb volt  az elsö: 26 év, ahol felnöttem, utàna rögtön  az ötödik: 25, ahol a gyerekek felnöttek.

















.     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése