2022. július 21., csütörtök

Kevesebb több lenne

Hosszu vàrakozàs utàn tegnap egyszerre hàrom vàllalkozo is bejelentette, hogy ma itt munka lesz. Kicsit izgultam, hogy férnek meg egymàs mellett és nem indokolatlanul tartottam töle. A kertben màr 6 kor elkezdödött a szorgalmas munka. Aztàn hét ora utàn megjelentek a tetöfelujitok nagy apparàtussal. Szerencsére én addig màr elhuztam az autoval, àtadva helyemet a kertben dolgozoknak. De nekik is el kellett menni, miutàn megtudtàk, hogy a tetömosàssal rengetek koszos viz fog lezudulni, amit ugye nem szeretnének a nyakukba kapni? Sajnàltam a dolgot, de beletörödtünk, a kertben hétfön lesz folytatàs. Maradt még egy bejelentés: az ablakcsere a bejàrati helységben. Nekik nem olyan sürgös, még nem làttam öket, aztàn majd vagy neki mernek ugrani vagy nem. Most leeresztett redönyök mellett benn kuksolok, gyogyulok ahol kell és meg sem probàlok kimenni, nehogy a tetö mosovize alà kerüljek. Nem halok éhen, és a vilàggal valo kapcsolatom is zavartalan. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése