2021. december 3., péntek

Vàrni a csodàra



Ezt a képet szeptemberben a kapu bontàsakor készitettem. 

Vidàman kérdeztem, hogy oktober közepére kész lesz e az uj, mire a vàlasz rövid volt: nem. Na jo, de karàcsonyra kész lesz, ugye? Ezt inkàbb viccnek szàntam, de ha Mikulàst mondtam volna, akkor telibe talàltam volna az idöpontot. 

Ma a csoda megtörtént, megjelent a kedves lakatos, akit màr üdvözölhettem. 

A régi szàrny még ott àll és egy tarto oszlopot is még el kell bontani, hogy be tudjak menni az autoval.

A kert rendezésére tegnap kaptam igéretet, ma làtogat, ha az idö jo. Süt a nap a tegnapi esö utàn, gondolom még vàr kicsit, mig szikkad a föld..... Közben itt is jött a telefon, hogy délutàn kettökor itt lesz! Ma a csodàk napja van!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése