2021. december 21., kedd

Miért hiszek a csodàkban?

https://youtu.be/41blIyHQ0hs


Csak azért, mert àtélhettem öket. 

Amikor a pince mennyezetére a tankok lövöldözése közben gyertyafüsttel felirtam a dàtumot: 1956.oktober 23, akkor tudtam, hogy innen az ut csak felfelé vihet. Igen, a Zeneakadémia szinpadàra, ahol a csodaszép Bach müvet énekelhetem, a Magnificat alt szolamàban. Tiz év telt el közben. Ehhez a 10 évhez tartozik a korus romai utja miatt az àllamvizsgàm féléves halasztàsa, amit nem tettem könnyü szivvel. De teljes egyetértésre talàltam a föiskola igazgatoja részéröl, aki erröl négyszemközt biztositott. 

Aztàn jöttek még tovàbbi csodàk: a két gyönyörü fiam, az élet a nagy hegyek közt. Majd a hivatàsomhoz valo visszatérés, ami szintén nem nélkülözte a hihetetlen szépségeket.. 

Amire szintén nem szàmitottam elöre, a kétszeres hazatérés a szülöföldre, de ez màr a mesék birodalma, amit talàn én talàltam ki. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése