2021. december 30., csütörtök

Visszatérö kérdés

 Ma is megkérdezték tölem, hogy szilveszterezel? Igen egyszerü, gyors vàlaszom: sehogy!

Ez a szokàsom régota, hogy igyekszem ugy àtaludni az éjszakàt, ahogy mindig teszem. Az a jo lakhely, ahol nem rakétàznak a màsképp gondolkodo emberek, akiknek erre az éjszakàra sok kidobni valo pénzük van, nem törödve az àllatok félelmével és az én dühömmel, hogy miért kellett engem felébreszteni.  Hisz a vilàgon semmi sem történik, akàrhogy is igyekeznek és probàlnak ugy tenni, mintha nagy eseményt követnének. Egy darabig meg kell szokni az uj évszàmot, aztàn ha szerencsések vagyunk, akkor minden megy a maga utjàn tovàbb. 

Làttam az àrusokat, akik a tilalom ellenére màr petàrdàkkal szorakoztatjàk a becses vevöket, akiknek a legvadabb szinü parokàkat és maszkokat igyekeznek eladni. Üzlet az üzlet. A làrmàt összekeverik a jo hangulattal, ha mindenki megsüketül, az bomba nagy siker. 

Milyen veszélyesek az ünnepek, közben mindenki csak önmagàra veszélyes, mert eszik, ha nem éhes, csak ugy mértéktelenül. 

Nekem Einstein jut eszembe az emberi butasàgrol és a vilàgürröl, ami àllitàsa szerint végtelen, bàr az utobbiban nem volt annyira biztos..... tehàt a legjobb tàrsasàgban vagyok, ha szilveszter éjszakàjàt igyekszem àtaludni, ha kell a fülembe viaszos dugot teszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése