2021. december 12., vasárnap

A Balaton vagy én vagyok morcosabb?

Hallottam màr tegnap, hogy ma kellemetlenül erös szél tesz majd probàra, de ami éjszaka jött, az félelmetes volt.  Mindent megmozditott, elvitt valahovà, ahova nem tartozik, mint a kitett kartondobozokat a kert végébe, az  autot betakaro huzatot a rozsabokorba, a szomszéd szigetelö tàblàit a lépcsö aljàra...

Azon csodàlkoztam, hogy  a ruhaszàritot csak felboritotta és a székeket kicsit odébb tolta, de ebben a nyugati falazott oldal a teraszon biztosan szerepet jàtszott.

Ha nem alszom, akkor képes vagyok olyasmin töprengeni, amin nem kéne és születnek elképzelések, amiken aztàn nevetek, ha egészen éber vagyok. Nem volt ez most sem màsként.

Az elmult 10 évben 739 beiràsom van az eredeti blogban, a màsikat 2020màrciusàtol irtam, oda csak 242 bejegyzés jutott. 10 orszàgbol összesen 112 677x  + 4897x lettek ezek olvasva. Ismerve szerény képességeimet kivàncsi lettem: miért ezek a nagy szàmok? Végülis csak a magam kedvére irkàltam és nem törekedtem sikerre, mit hasznàl az nekem? De mi lenne, ha a gèpböl kinyomtatnàk és szétvàlogatnàm öket? Lenne e ma is élvezhetö köztük szàmomra? Ami egy idöszakot ujra megelevenithetne?

Van itt az utcàban egy ilyen vàllalkozo, aki ezt megtenné, söt könyvkötöt is ismerek, de az még odébb van, elöbb majd elszorakozok a vàlogatàssal :)

1 megjegyzés:

  1. Valami kimaradt! Hüséges olvasoimnak csodaszép adventet kivànok és köszönöm, hogy làtogatnak, igy nem vagyok sosem igazàn egyedül! :)

    VálaszTörlés