2015. február 5., csütörtök

Mosolyognivaló (Sándor György)


Sándor György mondásai
- Becsaptam egy ajtót. Azt mondtam neki, hogy nyitva van.

- Ma reggel arra ébredtem, hogy már nem alszom.

- Neked, mint kívülállónak mi a véleményed az intelligenciáról?

- Az embernek három korszaka van: ifjúság, felnőttkor és a "remekül nézel ki".

- Hatalmas kagylógyűjteményem van, amit csak úgy elszórva tartok a
világ tengerpartjain. Talán már láttad.

- A kenderkötéllel való akasztás függőséget okoz.

- A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, az
orvos meg földdel.

- Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

- Az élet olyan tragikus, az egyik nap még itt van az ember, a másik
nap meg szintén.

- Rómában a papi nőtlenség apáról fiúra szállt.

- Magyarországon azért ilyen lassú a vasúti közlekedés, mert meg kell
  őriznünk a nagy ország látszatát!

- Ha három madár lennék, látnám magam felülről, amint magam után repülök.

- A második házasság az optimizmus győzelme a tapasztalat felett!

- A kisbaba olyan, mint a Nescafé. Könnyű megcsinálni és egész éjjel ébren tart!

- Akkora köd van, hogy a rendőrök ülnek a jelzőlámpán és kiabálják a színeket!

- A gazdaság a szakadék szélén áll, de jövőre egy nagy lépést teszünk előre.

- Az öregségnek két fő tünete van: az egyik a memóriazavar, a másikat elfelejtettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése