2022. szeptember 24., szombat

Talàlkozàs 60 évvel késöbb




 A megfakult ujsàg La Stampa fotojàn két 20 éves làny figyelmesen hallgatja  fellépésük utàn a következö korus éneklését a nemzetközi egyetemi korusfesztivàlon Torinoban. Sajnos nem magyar, hanem csehszlovàk nemzetiségünek irtak a cimben, de ezért még nem dobtam el, söt öriztem ezt az emléket mind a mai napig.

Pàr napja szolt a telefon, Balatongyörökböl, hogy nagyon boldoggà tenném a vendégségbe érkezett hölgyet, ha egy làtogatàsra àtugornék oda.  Igy talàlkoztunk 60 hosszu év utàn és én éppen olyan boldog voltam. 

Akik ismernek, azoknak mondanom sem kell melyik vagyok én, Elàrulom, ha nehéz: a kép közepén balra, fejtàmasztàs nélkül.....

A korus kronikàsànak feljegyzéseit megtalàltam a keresöben, ahol minden esemény: koncert és utazàs precizen felynegyezve olvashato. Sajnos az iroja màr nem él, de hàla neki, nyugodjon békében. Ki tudja, hogy rajtunk kivül ki maradt még emlékezni a felejthetetlen torinoi napokra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése