2022. szeptember 18., vasárnap

Abraham Grimm utodai közül

 Bevallom, nem hiszem, hogy màsként, mint a legtöbb ember én is beértem volna azzal, hogy nagyjàbol tudom és ismertem nagyszüleimet. De apai nagyapàmtol hozzàm jutott az ö csalàdkutatàsa, amit nem joszàntàbol kezdett, hanem egy borzalmas idö követelt meg. Tehàt az összes apai felmenöket hetediziglen ajàndékba kaptam.  Mivel kivàncsi természetü vagyok, kihasznàltam a lehetöséget egy génkutatàsra is, aminek következtében bekerültem az ö csalàdfa kutato nyilvàntartàsukba is. Ezért idönként rokonok nevét tudom meg, akikkel közös össel rendelkezek. Ilyen ös a cimben emlitett Abraham Grimm, aki 10 generàcioval ezelött élt: 1607-1687-ig.  Màr a neve is nagyon tetszett, hisz könyveim közt jelentös szàmban vannak a mesekönyvek.

 Aztàn elkezdtem töprengeni, hogy hàny elöttem született kellett ahhoz, hogy belölem ember legyen. Csak apai àgon összeadva:512! 

Ha  most a többi szàlat is hozzàadom, hànyan lennének?  Nem ijednék meg a hatalmas szàmtol, aami mögött emberi sorsok, történelmi események vannak?

A fantàziànak nincs hatàra, elödeinknek sem, bennem is folytatodnak a lehetöségek, de hogy mit kezdek velük még ebben a korban is, az tölem függ. Bàr eröt adna az a sok szeretet, ami létünket megteremtette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése