2022. május 29., vasárnap

Kétségek mindenütt

 Boldog, aki ha irni kezd ugy érzi, egyedülàllo, igazi és eredeti a téma, ami nagyon foglalkoztatja.

Ma a szokàsos koradélutàni sétàmra akartam indulni, mikor észrevettem: esik. Természetesen erröl nem volt szo, csak 17% -os valoszinüségét àllapitottàk meg, hogy ma ez jön. Tudomàsul vettem, mert esernyövel nem szeretek sétàlni.

Olvasok a vàrhato höségröl, aztàn gyorsan felveszek a pulloverre még egy kötött kabàtot, fàzom.

A szieszta elején szol a csengö: a szomszéd figyelmeztet: ujabb csötörés, vegyek elegendö vizet, mert megint lezàrjàk.

Az màr csak hab a tortàn, hogy olvasom Soros véleményét a III.vilàghàborurol, de ez az a hir, amire finoman nem vagyok hajlando reagàlni, igy inkàbb csak emlitettem.

Kirakattam fecskefészket (amit a hortobàgyi madàrmentöktöl rendeltem meg), de még nem talàlta meg egy fecske sem, pedig olyan jo lenne! Mennyi a valoszinüsége, hogy abban fiokàk lesznek?

Churchilltöl olvastam a fiatalkori liberalizmusrol és az azt követö konzervativ szemléletröl, elözö a szivet feltételezi, utobbi az eszet, de manapsàg fiatalnak képzelik magukat az 50 évesek is, tehàt vàrhatok, hogy az eszük megjöjjön? Meddig???

Most az a kétségem, hogy amit itt összehordtam, annak nincs értelme és nem kellett volna leirni, de megprobàltam valami rendet teremteni, kérdés sikerült e?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése