2022. október 2., vasárnap

Népszàmlàlàs letudva

 Sosem szerettem màs utàn futni, csakis elöl, hogy mire a többség észbekap, addigra màr el is felejtettem, hogy valami volt. Mellözöm felsorolni ezeket az eseményeket, a lényeggel kezdem: kitöltöttem a népszàmlàlàst és közben tudatosabb emberré váltam, vagyis jol érzem magam.

Eltartott egy darabig, mig a kitöltés technikàjàt megtanultam, de aztàn màr ment, mint a karikacsapàs.

Az adatok, melyek a környezetemre vonatkoznak: hàny m2 a lakott terület és miböl van, hàny éves, aztàn az egyre bövülö adatok rolam. Mire mindet megvàlaszoltam hallatlanul meg voltam elégedve, hogy làtok, hallok és mozgàsképes is vagyok. Ugye nagyszerü? Ràadàsul el tudom làtni magam, nem szorulok segitségre. Nem természetes dolog ez mind? Ràadàsul az internet is szerepel a konyha, fürdöszoba, fütés technikai berendezései mellett. 

Hogyne lenne okom arra, hogy kivételezettnek, hàlàsnak érezzem magam? De, nagyon sok van,  ez most tudatossà vàlt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése