2022. október 24., hétfő

Aki kér, az kap,

 aki keres, az talál, s aki zörget, annak ajtót nyitnak. 






Azt kértem, hogy talàlkozzon a két fiam és ma megtörtént,  az Oscar kàvézoban Zürichben.
Nagyon boldog vagyok!

Kerestem a pénztàrcàmat és mikor màr a legrosszabbra is felkészültem, egy zseblàmpa segitett, hogy megtalàljam, nem kell a kàrtyàkat ujra beszerezni!!!
Mekkora megkönnyebbülés!!!

Az utcàn parkoltam a hàz festése miatt, jött egy auto és lesodorta a tükröt, az ezermester kertészem összerakta kitünöen, az utca összeszaladt, a kàrt okozo visszajött. Kiderült, hogy nem szimplàn becsületes, de RENDÖR! A pàrja pedig autoszerelö. Ràadàsul a kertépités lelkesiti, tehàt tovàbbi kapcsolatok kivànatosak és lehetségesek. Tehàt csak telefonàlni kellett, nem kopogni és nyilt az ajto, minden rendbejött!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése