2022. január 18., kedd

Öszre elkészül

Ma januàr  18-àn megtörtént a felmérés, hogy milyen munkàkkal kell szàmolni a következökben, hogy a hàz ugy energiafelhasznàlàs, mint esztétikai szempontbol kifogàstalan legyen. Nem zavar ebben az sem, hogy pontosan tudom, hogy vélekednek erröl kivülàllok. Az az ö dolguk, törödjenek azzal. Az sem zavar, hogy bizony lesz làrma, lesz piszok is. Mindennek van àra. Nekem két dolog lényeges. A maximumot kihozni abbol, ami ràm lett bizva. Amig dolgoztam, addig a pedagogia terén, amig a gyerekeim felnöttek, addig az ö felnevelésükben. Most nyugdijasan sincs nyugalom. Az otthonom fenntartàsa, szépitése, javitàsa a dolgom. Utànam valami szép maradjon vissza, de addig még én is tudjak neki örülni. 

A kertet is màr ràbiztam egy szakemberre, most a hàzat is megbeszéltük. A folyamatrol majd egy egy fàzis lezàràsàval irni is szeretnék. Arrol, hogy mikor lesz kész, a vàllalkozo derültségére ràvàgtam: majd öszre elkészül. Csak semmi sietés, jo munkàhoz idö kell. Persze az is, hogy màr most nekiàllhassanak. Rajtam nem fog mulni :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése