2022. január 25., kedd

Làtogatàs lesz hétvégén

 Nagy élet lesz a kis csendes otthonomban, öcsém làtogat meg. Màr összeàllitottam a lehetséges programot, amivel az ittléte élménnyé,  vàlhat.

A közeli sok termàlfürdökböl 3 àll a listàn, Héviz (ami azért nyàron az igazi). Zalakaros és Csisztafürdö. Ez utobbit még az elözö magyar orszàgi ittlétem alatt szerettem meg. A forràsviz egyenest a nyakamba zuhog, ha odaülök a medencében.

Szép idöre remek kiràndulàsokkal kell az idöt tölteni; pl. bivalyrezervàtum Kàpolnapusztàn. Szigligeti vàr, ahol ujabb részeket restauràltak, gyenesdiàsi Festetics kilàto ahonnan körpanoràma élvezhetö. A Malomtohoz is lehet menni, ugy hallottam màr befagyott, tehàt oda is majd melegebb idöben igazi.

Fözni nem fogok, mert kàr a rövid idöért, de tudom, hol vannak a jo éttermek. 

A születésnapi ajàndékom (tegnap ünnepelte) pedig egy nagyszerü thai maszirozàs lesz ott, ahova jàrok én is. Ez nem meglepetés, mert màr legutobb is igen jol érezte magàt ott és föleg utàna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése