2022. január 12., szerda

Fresspäckli a mamànak


 A kifejezés a svàjci katonasàgnàl ismert, ki ne kapna ott hazurol csomagot, hogy kibirja az ottani kosztot?

A postàtol kaptam értesitést, hogy fizessek be x összeget, mert csomagom érkezett. Ennek jobb utànanézni, hàt felhivtam a fiamat, a fiatalabbikat, küldött e valamit. Igen, de az meglepetés, vàlaszolta. De nem tudtam a szàmlaszàmot, hàt igy ezer forinttal többet kellett àtadàsnàl, de a csomag a kezemben volt és bizony el se tudtam képzelni mi van benne. 

Elsöre 2 aranyos és finom engadini diotorta került ki belöle, aztàn 2 csomag sajtkeverék a legfinomabbol fondue-nek, majd legalul 2 kg lisztkeverék, amihez csak vizet kell adni és a gép elkésziti illatàval együtt az izletes kenyeret. 8 hétre el vagyok làtva, mert 250gr lisztböl egy kenyérke nekem egy hétre elég. 

Nagyon köszöntem a "kicsi" fiamnak, hogy ilyen szépen gondoskodott rolam, bizony megszépitette a napomat! Illö erröl megemlékezni és sosem elfelejteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése