2022. április 15., péntek

Feladni vagy halasztani?

 Màr kétszer elindultam, most meg itt ülök és az elöbb készitett fotokat hoztam ide, hogy igazoljam miért nem sétàlok. De ha zuhog az esö, akkor tarthatom az ernyöt, mégis vizes leszek, ha a szél fuj.

A nagy körakàst levàgtam, senkit sem akarok azzal a heggyel megrémiteni, igy csak egyet lehet làtni a kert végében.
A cseresznyefàba pedig beleszerettem, egészen japàn érzéseim vannak, nekik ünnep ez.Sajnos itt is lerakva a làbàhoz mindaz, ami a kertrendezés velejàroja. Igyekezetem, hogy a macskahàlo ne csufitsa a képet, nem engedett meg jobb felvétel...

Tovàbbra is borult, reménytelennek tünik, hogy ma el tudjak indulni. Jutalmam nem maradt el, kedves szomszédasszonyom hozott meggyes és turos pitét. Hol érdemeltem ezt meg? Nagyon finom!!!



Majdnem 4 ora lett mire kimerészkedtem és làm mekkora különbség! Sütött a nap, a füszàlakon csillogtak az esöcseppek és a vilàg egyböl szép lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése