2022. március 2., szerda

Richter és a Lànchid

Mi köze van egymàshoz a zongoravirtuoznak és Budapest legrégibb hidjànak?  

55 éve volt Richter Budapesten és èppen akkora volt vendég nàlunk a jövendöbelim, akivel egyik estére elmehettem a hangversenyére. 

Senkitöl nem hallottam olyan màgikus erövel, szépséggel az Appassionata-t, mint töle! Varàzslatos este volt. Hazafelé a Lànchidon sétàltunk àt a pesti oldalra. 

Az esküvöi meghivonkon a Lànchid diszitette az elsö oldalt. Ennél szebb szimbolum nem is lehetett volna rajta. 


Ma ujra hallottam a ràdioban ezt a müvet és nagyon meghatodtam, milyen szerencsés ember is vagyok, akinek ilyen mérföldkö jutott. Kitartott egész életen àt a szépsége és ma még dràgàbb kincs, mint akkor, amikor még fel sem tudtam mérni a jelentöségét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése