2022. március 10., csütörtök

Az àlmok igazsàga

Rosszul aludtam. Ez még nem lenne ok arra, hogy leirjam. Egyetlen félelmetes pillanat miatt, amit àlmodtam mégis megteszem. Egy csunya ajto elött àlltam és kezdtem nyitni, mire a màsik oldalon nagy erövel kezdett àtjönni egy erös és rossz lény, amit nem is pillantottam meg, mert felébredtem. Nem kellett sokàig törni a fejem, hogy a jelentést megértsem: ma két orvosi làtogatàst kell kibirnom. Az egyiken vàrhato, hogy valami idegen anyag kerülhet hozzàm, a màsikon, hogy valamit levesznek, ami fölösleges. Tehàt fogorvos és börgyogyàszatrol van szo és ezeknél még sosem volt a làtogatàs fàjdalommentes. Ràadàsul àlmomban én nyitottam ajtot, hogy a fàjdalmat, ami erös és rossz valami, beengedjem. Nem tanultam az àlmokrol hiàba..... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése