2023. szeptember 20., szerda

Kaland a postàn

 Mint kettős àllampolgàr, a kötelességeim is megduplázódtak.  Svàjcban vàlasztàsok lesznek, ezért a ràm mért feladatot igyekeztem gyorsan elintézni és a borítékot elvittem a postàra. Ott hatalmas ellenàllàsba ütköztem, nem tetszett a hölgynek a boríték, hiàba mondtam, hogy ezt én nem először csinàlom. Még a főnököt is bevonta a vitàba, az is állította, hogy egy ilyen boritékot nem küldhetek. Felöltöttem a harci módot. mikor azt állította indokként a hölgy, hogy Svàjc nincs Európában. Mikor visszakérdeztem, hogy talàn Afrikàban van-e ,kijavította, hogy az EU ban nincs és június óta minden megvàltozott. Tovàbb erősködtem, hogy mondja meg mi vàltozott. Kiderült, hogy nekem kell fizetni a díjat, méghozzà jól megtoldva, érezze az a nyomorult EU-n kivüli, hogy mit vétkezett. Ezt meg is mondtam: igy akarjàk bekényszeríteni a makacs hegylakokat az európai kényszerzubbonyba. De nem esztek belőle nyomorultak! Vègülis győztem, a szavazatom elment, igy még több értelme lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése