2010. szeptember 6., hétfő

Híd a Balaton fölött

Ha Tihanyból át a  Balatonon túlra tekintünk egy hosszú, pilléreken álló völgyhíd látványa tart fogva hosszasan.
A Köröshegy-i új híd vonzóereje, egyedülállósága, hogy nem folyó, hanem település fölött feszít. Egy április 1.-i kacsa a helyi újságban azzal ejtette pánikba a lakosokat, hogy veszélyben vannak, a híd össze fog omlani. Az újságírót, ha jól tudom felelősségre vonták, akik a viccet elhitték nem bocsájtották meg neki a félelmüket.
 Az átkelés Tihanyból a déli partra több módon is történhet.A legjobb előtte a mólon utánagondolni.
 Vitorlással lenne a legjobb, de egyiknek sem jut eszébe, hogy átvigyen:)
 Aztán jön egy yacht, jó sok hely van rajta, pont felénk tart, erre fel kéne szállni.
 A fedélzeten már nagy a nyüzsgés, Tihany áthúzva, irány a másik part. Szeretem a Balaton illatát, hangját a hajó csúcsában!
Észak felől húznak a cumullusok, ebből még eső lehet...

9 megjegyzés:

  1. Ej, ezek a cumullusok, sose bíztam bennük...

    VálaszTörlés
  2. A nyár legszebb emlékei!! Nagyon köszönöm, szép volt a viharokkal együtt:))

    VálaszTörlés
  3. Mikipapa, egyirányú a bizalmatlanságunk:))))

    VálaszTörlés
  4. Marikám, igazad van, a viharok hozzátartoznak:)))

    VálaszTörlés
  5. Valahogy én is vihar zónába kerültem, nem tudok kimászni. Küszködök, de hát ki nem???

    VálaszTörlés
  6. Elmúlnak a viharok édes Marikám!:)))

    VálaszTörlés
  7. Mit csináljak, ha fokozódnak???

    VálaszTörlés
  8. Hiába borus, szeles az idő, bennünk süssön a nap! :))

    VálaszTörlés
  9. Én mindig hittem Neked, Veled vagyok:)))

    VálaszTörlés