2024. szeptember 23., hétfő

Nem mondhatom el senkinek......

 De magamban sem tarthatom,  mert megmérgezné a napom. Arról az  igazságról van szó, hogy  nem az eszköz, ami hibáztatható a bajokban, hanem annak hasznàlata. Tehàt ne a kést szidjuk, hanem ha azt, aki azzal màsokban kàrt tesz. Ami felbosszantott, hogy arról olvastam (a neten!), hogy az az okos, aki könyvet olvas és nem az internetet hasznàlja.  Min rossz könyvek és jó web oldalak nem is léteznének. Megint ez a hihetetlenül ostoba általánosítás. Valaki azzal akart nekem imponàlni, hogy napi 200 oldalt olvas. Azt, hogy mit, nem mondja, de gyanítom, hogy semmi értékeset.  Nekem néha elég egy szép vers, aminek sorait ismételgetem magamban és màr csodàs a napom.   A fb.-ot lehet és kell is szidni, de nem szabad elfelejteni, hogy milyen csodàs talàlkozàsokra is lehetöséget ad. Pl. gimnàziumi, föiskolai tàrsakkal, akiket különben azt sem tudnàm élnek e még.  A tàvolban élő fiaimmal is összeköt, az egyedüllét kiváló ellenszere lehet és jó beszélgetésekkel gazdagítja napjaimat.

Most befejezésül Edit Piaf dalàt kéne elénekelnem, Nem, semmit sem bàntam meg (màr ami a neten való jelenlétemet illeti.)

https://youtu.be/Gsz7IuZ3paM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése