2023. július 4., kedd

Spanyol rajzfilm következményei

 Semmi értelmes adàst nem talàltam  a tv-ben, aztàn kivàncsi lettem egy filmre, amit idősebbeknek ajànlottak. Megnéztem és nagyon elszomorodtam, Alzheimeres öregek kitörési kisérletéröl szolt, nagy balesettel a végén.  Miért ajànlott ez a korosoknak, töprengtem. Talàn azért, hogy örüljenek, ha nem szenvednek ebben a betegségben, vagy azért, mert nem kell kitörniük sehonnan, hisz nincsenek bezàrva. Természetesen nem ilyen egyszerü- Hiszen a fiatal József Attila megrendítő. gyönyörű versében irta, hogy  "be vagy a héttoronyba zàrva".  Betegség, anyagi gondok egy egy torony ahétböl, mindenki màsként éli meg

Aztàn màr csak hàlàs voltam, hogy mi mindentől nem kell szenvednem. Reménykedve ébredni, hàlàs szivvel este lefeküdni, nincs ennél jobb ellenszer egy kétségtelenül keserü filmre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése