2022. június 18., szombat

Cseresznye szüret idején


 

Az also gallyakrol ma ennyit szedtem le. Sürgetett az idö, mert minden lehetséges esö nagy kiesést, vagyis a gyümölcsök rohadàsàt hoznà. 

Ma a piacon a szezonàlis finomsàgokat kerestem és kaptam. A barack, a fö kedvenc, majd a jövö héten kerül sorra, ma csak meggyet, görögdinnyét, zöld spàrgàt és kukoricàt  vettem. Micsoda duskàlàs, kitelt egy 5 fogàsos ebéd a kàvéval kiegészitve.

Tehàt megföztem a kukoricàt kisebb darabokra törve, a dinnyéböl levàgtam egy kis szeletet és a spàrgàbol finom levest készitettem. A meggy az yoghurttal és a kertböl szàrmazo, tegnap fözött fekete ribizlivel lett mesebeli desszert! A kukorica a régi idök emlékét idézte, ugyanugy, ahogy édesanyàm a zöldjével együtt fött a zöldség levesben (leveskockàval).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése