2019. január 1., kedd

Köszönöm 2018


Miutàn a sok jokivànsàgot az uj évre elolvastam, végiggondoltam mit is gondoltak, akik JOBB évet remélnek ugy maguknak, mint nekem. 
Ezért làttam neki, hogy a gondolatokat szavakra vàltsam.
Bennem csak hàla van, amiért minden jobban sikerült, mint ahogy reméltem az elmult esztendöben. Azzal is tisztàban vagyok, hogy eröben aligha fogok gyarapodni, nem vàrok el magamtol többet, mint amit képes vagyok elvégezni.
Kialakult rend és uj szokàsok, amiket betartok.  Ha a félelmek elöjönnek, azokat azzal a bizalommal küldöm a helyükre, amit eddigi életem nehéz oràiban szereztem. Boldog embernek tartom magam, aki a Te Deum-ot énekelhette annakidején és még ma is belül.
Ezt kivànom mindenkinek, akit szeretek, akik szeretnek, teljes belsö békességet és harmoniàt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése