2018. december 30., vasárnap

Harcképesség fenntartàsa

SUSTANAIBLE 
Ajàndékba kaptam egy kis üvegben yin-yang növényi olajat, amiröl a mellékelt prospektusbol megtudtam, hogy 12 gyogynövényböl nyerik és igen sokoldaluan alkalmazhato, a fürdöviztöl, masszàzs, inhalàlàs szauna pàrologtatàs  csak néhàny lehetöség ezekböl.
De az igazàn érdekes a honlapjuk, ahol a fenntebbi angol szo àll, aminek többféle a jelentése, ebböl kiragadtam cimnek azt, amin a legjobban mulattam. Ismertek az egyre növekvö panaszok, ahogy az évek mulnak és meg lehet ezt ugy is fogalmazni, hogy az élettel folytatott harcban egyre kevesebb az erö, amitöl el lehet szomorodni.Mikor elkezdtem olvasni az ismertetést, rémültem làttam, hogy a bal tenyerem közepén fàjdalmas vérömleny képzödött. Gondoltam, most itt a lehetöség, hogy kiprobàljam, mit tud ez a csodaszer. Az olajat, mig el nem tünt, addig simogattam a fàjos tenyerem közepén, aztàn megnéztem: a kék folt eltünt, a fàjdalom megszünt! Tehàt harcképességem visszatért a következö fàjdalomig, ami ki tudja hogy hol fog jelentkezni. Egy biztos, hogy nem fogom hagyni, hogy kifogyjon nàlam ez a titokzatos, nagy erejü o-japàn illoolaj. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése