2018. február 7., szerda

Ki korán kel

Az elöször is álmos, de ezzel igazán nem érdemes törődni.
Ha nem váltottam volna a kabátot, amiben benne volt a félárú bérletem és nem jön egy kedves ellenőr a postautóban a jegyeket megnézni, sosem tudom meg, milyen szerencsés vagyok.
. Jött, én meg kerestem a megváltott jegy mellé a bérletet, mire nagyon kedvesen mondja: majd visszajövök ellenőrizni.
A fürdőig nem jött, lehet, hogy mázlista vagyok tényleg?

Az egész medence egyesegyedül az enyém volt, egy teremtett lélek sem kelt fel idejében, hogy ezt kérdésessé tegye.

Ráadásul nem zavarta az úszást oldalról a "légnyomás", ami a buborékokat hatalmas erővel nyomja az üldögélők alá.

Gondolom a képekhez nem kell külön kommentár, nekem nagyon tetszik a szép, tiszta szerkezet.

Kinn ma egyáltalán nem vonzó a táj, bezzeg szép időben a havas hegyek nagyon szép kontrasztot adnak a meleg forrásvízhez.

Ki tudja, talán megbirkózok magammal és erőm kicsit visszatér, ha nem is teljesen, de mégis.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése