2018. február 8., csütörtök

Ha valaki megkérdezné

hogy vagy, akkor természetesen erre csak egy válasz van:
köszönöm jól.
Minden más választól irtóznak az udvariasan kérdezők.
Engem meg minden hazugság elkeserít vagy felháborít.
Magamra nézve is igaz, tehát kikerülöm vagy finoman megmondom, ha kényszer alatt hazugságot várnak el tőlem.
Most viszont én kérdeztem, magamnak végképp nem hazudhatok ez alapvető törvény.
Ennyi bevezető után a válaszom: köszönöm, jól.
 A korral járó veszteségeket igyekszem kiegyenlíteni a korral járó előnyökkel.
Egyre fontosabbak a részletek, a gondos tervezés, a lényeges és lényegtelen megkülönböztetése.
Ha a nap végén úgy érzem, hogy minden kudarcnak érzett esemény ellenére sikeres voltam, akkor örömmel megyek aludni.
Megfordítani, ami negatív élmény jön és egy kicsit fejlődni közben, ez hatalmasan segít megtartani az önbizalmat, amit a fiatalságot imádó modern társadalmunk úton útfélen megtépáz.
Jól vagyok hazug illúziók, hamis elvárások nélkül.
Ismerem magam, tudom hol vannak a határaim, de ezen belül szigorúan vigyázok arra, hogy mindent megtegyek azért, hogy az élet bennem és körülöttem szép legyen ma is.
Ezt a képet 5 napja az unoka ünnepségén készítették rólam, ez a csendes mosoly, amit szeretnék megtartani az utolsó életszakaszban és továbbadni mindenkinek, akivel jó találkozni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése