2015. január 27., kedd

Peru, mon amour!!!!




Régi történet, mai öröm!
Talán 25 éve történt, hogy a Rajna völgyében, közel a Bodeni tóhoz felfedeztem egy kis üzletet, ahol csodálatos meleg lámaszőrből készült pullóvereket, ponchot, zoknit stb. tudtam vásárolni. Az eszmei gyönyörűség az volt, hogy tudtam, minden fillért a perúi felföld szorgalmas népe kap ezért, egy svájci szerzetes hatalmas munkája eredményeként. Segítettem kiállításokat szervezni, még a házunkban is, ahova meghívtam az érdeklődőket. Nem tudtam, hogy egy életre vásároltam be, mert az üzlet már nincs és a zoknim lassan foszlásnak indult. Nagy bánatomra, mert semmi sem tud olyan meleget adni, mint a perúi lámaszőrből készült darabok.
Az interneten felfedeztem és azonnal megrendeltem egy hasonló vállalkozásnál. Befizettem és vártam a csodát. Már már azt hittem, hogy megint balek lettem, mikor ma látom ebédfőzés közben, hogy itt a csomagkihordó. Olyan boldogan szorítottam magamhoz a kis csomagot, mintha karácsony lenne és a legszebbet kaptam volna ajándékba! Egy apró perúi baba is benn volt!!! Nincs többé hideg láb és csodák valóban vannak!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése