2022. február 10., csütörtök

Kiadtam az ukàzt

 Mielött a cimet leirtam, megnéztem az ukàz szo eredetét, jelentését. Törvényerejü parancs a càrtol, tehàt orosz eredetü szo. Ez utobbirol  annakidején nem tudtunk semmit, de a jelentése vilàgos volt.

Hat pontban irtam meg, és ha elkészültem vele, akkor boldogan kipipàlom. Hogy mire jo ez az egész? Sokàig ébren voltam éjfél utàn, aztàn fél 5 kor nem voltam hajlando felkelni, de a ràhuzott egy ora utàn olyan kàba voltam, amiböl mostanra is megmaradt egy adag fejfàjàs.  Az élet meg megy tovàbb, a tennivalok halmozodnak. Egy biztos, hogy autozàsra most alkalmatlan vagyok, a bevàsàrlàs marad holnapra.

Tavasziasra vàltott az idö, de reggel az auto szélvédöje jeges volt, erre a kedves szomszédasszony tett figyelmessé, akinek el kellett mennie. Nem keresem az okokat, megvàrom, mig elmulik, ami kellemetlen és teljesitem a magamnak kiadott parancsolat közben. Jo, ha az ember tudja magàt szigoruan venni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése