2022. február 22., kedd

Ha egy honappal késöbb születtem volna.....

2022. 02.22.= 6 drb. kettes, valoban figyelemre mélto, errefelé "angyalszàm", de Svàjcban viccesen: "Schnaps Zahl" .

 Akkor mit is jelent a kettes az emberek életében?

Eddig nagy csend volt, màr azt hittem elaludt mindenki, akitöl valami munkàt reméltem, de ma csak ugy kapkodtam a fejem. Volt, aki csak ugy bejelentés nélkül jött és javitott meg egy régen billegö asztallapot. Volt, aki csak telefonàlt és két dàtumrol is érdeklödött, itthon leszek e. Aztàn még a parkolo végsö kialakitàsa is meg lett beszélve, miutàn a kövezés elkészült. 

Ha ilyen jo hatàsa van a kettesnek, akkor nem bànom, a következöre àllitolag 200 évet kell vàrni.....

Nekem csak egy honappal kellett volna késöbb születni és akkor 6 drb. egyes lenne az igazolvànyomban. Igy is hallottam màr, hogy milyen meghatàrozo jel ez egyedüllétre az egyesek halmozodàsa.. Néha még el is hiszem, de aztàn megvetöen és svàjciasan mondom: Schnaps szàm, nem kell komolyan venni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése