2016. május 28., szombat

2006. amikor elhatározás született 7.rész (egyenlőre utolsó)

Mielőtt 2006 fotóiból néhányat bemásolok, néhány bevezető sort kell írnom. A nyugdíjazással, férjem ismétlődő infarktusaival komoly válságba jutottam. A hatalmas ház teherré vált, eladása teljesen magától értetődő következmény lett. Tudtam, hogy 40 év után szeretnék újra hazatérni a szülőföldre. De nem a fővárosba, ahol születtem és éltem 26 évig, hanem a csendhez szokott fülemnek kedvezve, valahol vidéki remeteségben kerestem új otthont. Az interneten találtam meg, szinte "véletlenül", mint mindent. Idővel rájöttem, hogy kaphattam volna jobbat is szebbet is, de akkor már a munkám és életem beleszövődött a kiválasztott házba, kertbe. Így szerettem meg igazán. Ráadásul apámhoz jó másfél óra autózás Budapestre, (persze csak ideális közlekedés mellett!), de ez is fontos tényező volt.


A padlás és tető renoválás,

a kert végén a valamikori "műhely", kisállatistálló lebontása 

néha tűzvarázzsal járt.

A ház teljes belső átépítése sok élménnyel,

de komoly nekibuzdulásokkal is !

A berendezés szépen alakult,

és sok hajlongással a tisztaság is létrejött.

A háló parkettája is fel lett újítva.

Pihenést az akkori öreg fürdő Tamásiban adott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése