2016. május 27., péntek

1982 Kelet Svájc, utazások (Szicilia,Izrael, Szlovákia),munkába állás 4.rész

Miután az "Aranypartot" elhagytuk, nagyszerű falucskába kerültünk, ahol kedvenc helyemen irkálok elmélyülten.



Gyorsan letettem a vezetői vizsgát és ezzel a Nissan Cherryvel kezdtem el autós létemet. 


Igen nagy bátorsággal nekivágtam Szicília körbeutazására bérautóval kis családommal együtt. A hatalmas oszlopok mellett éppúgy jól éreztem magam, mint az Etnán, ahol ajándékba adtak mézédes szőlőt az idegeneknek.


Életem legszebb utazásán a Kheopsz piramis előtt.


Ha már autóm van, elmehettem Szlovákiába, abba a magyar faluba, ahova a bombázások miatt hosszabb időt töltöttünk 1944-ben. Jó volt Mamikát átölelni, újra látni.

Az otthon szépítése sem maradt el, gyönyörű cserépkályhát épített egy székely mester a ház közepére.

Végre "megérkeztem" Svájcba azzal, hogy újra gyógypedagógus lehettem, a felvételen három tanítványommal Bosco della Bella-ban (olasz Svájcban), ahol családiasan tölthettünk szép napokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése