2016. január 12., kedd

Mint macska a háztetőn


Visszatérő vendégünk a szomszéd fekete macskája.  Mikor tegnap megláttam a tetőgerincen sétálni, tudtam, ezt lefényképezni kötelező, mert szimbólum erejű üzenet az évre.
Nem állunk egy könnyű év előtt, mint ahogy Kormi sem, mikor felment a magasba. Érdemes elhagyni a szokott utakat? Egy közmondás úgy tartja, nem. Akkor miért? A szebb kilátásért onnan a tetőről? Vagy a vadászmezők jobb áttekintése volt a cél?
De az is lehet, hogy megunta az egyforma napokat és a rossz kosztra lett dühös, amit kapott?
Láthatóan leírtam az én saját, lehetséges indokaimat, amiért belevágtam az én tetőgerinc sétámhoz, a bizonytalan kimenetelű, talán teljesen értelmetlen döntésemhez.
Mi történhet? 
Úgy izgultam, hogy le ne essen a Kormi, de ő magabiztosan és ügyesen végigment, mintha örökké ezt gyakorolta volna. Nem csúszott meg, pedig látható, hogy hómaradék és nedvesség is fokozta a veszélyt. Csak eltűnt a kémény mögött, mintha azt mondta volna, nem tartozik rád, gondolj, amit akarsz. Különben is tudhatnád, hogy nincs ügyesebb nálam az egész faluban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése