2024. augusztus 31., szombat

Alkalmazkodni kell

 Vannak, akik ugy gondoljàk, hogy csak az a helyes, ha a màr jol bevàltat, kiprobàltat szabad tenni, gondolni, érezni.  A hüség jualmàt vàrjàk cserébe, hogy valaki megsimogatja a buksijukat és mondja: derék.  Közben körülöttünk a vilàg màst sem tesz, mint vàltozik, akàr tetszik, akàr nem. Aztàn  a csapbol is az folyik, hogy klimavàltozàs van, amiröl az ember tehet.  Vita kizàrva. Mit kell tenni a tuléléshez, nem téma.  

Nekem mindennapos feladat.  A sétàim idöpontja este, reggel volt a nyàr kezdetén, aztàn este is höség lett és reggel annyi dolgom akadt, hogy a séta itt is kimaradt.  A legbiztonsàgosabb a kellemesre hütött  szobàmban, akkor màr csak a mozgàshiàny megoldàsàrol  kellett a fejem törni.  Miért nem sétàlhatnék én itt benn is zenei alàfestéssel, vagy egy tv adàs megtekintése közben.  Esetleg egy szobabicikli? 

Végül megrendeltem a jàrogépet, de nem volt ez sem egyszerü, mert a visszaigazolàsban az àllt, hogy mivel egy emberrel szàllitjàk, segitenem kell.  Ez kiverte a biztositékot, felhivtam a céget: lemondom a megrendelést, segiteni pedig nem fogok. A telefonàlàs  eredménye, hogy inkàbb jön 2 ember, de ne mondjam le.  Holnap itt lesz  a masina, akkor sétàlok, amikor nekem tetszik.

A mai bejegyzésem  az 1111.-ik ! Ennyit összeirkàlni!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése