2024. január 1., hétfő

KÖSZÖNET az elmúlt évnek

 Nincsenek nagy fogadalmak, nincs ok hatalmas vàltoztatàsra, az eddigi életem megvàltoztatàsàra.  Mindenki szeretne egy jobb évet, mint ami elmúlt, én  túléltem, hàlàs vagyok a balesetem és operáció ellenére is.  

Olvastam, hogy az új év egy könyv íratlan lapokkal, mi írjuk meg minden oldalàt.   Nem egészen igy igaz, hiszen a háborúkat, a vilàg mostani nyomorúságát, ami befolyàsolta  életünk menetét, nem mi írtuk be az elmúlt év oldalain. Ahogy azokra vàlaszoltunk, azt igen.

A sok jót, amit 2023 hozott, azt igyekszem megtartani.  Ahogy a kórházi tartózkodás óta bevezetett tornàt, amit a gyógytornász a mobilomon felvett.  A súlycsökkenést is jó lesz megtartani, ami együtt járt a fájdalomcsillapítók miatti étvàgytalansàggal.  

Az elkezdett vàlogatàst  folytatni kell a màr semmire sem jó tàrgyak, papírok kímélet nélküli kidobàsàval..

Tenni a jó kapcsolatokért létfontosságú, tehàt tovàbbra is prioritàst élveznek.

Nem túl sokat töprengeni a múlton, amit vissza nem hozhatok. Ha màr múltba nézés, arra itt a blogom, ahol az elmúlt 13 évnek utàna tudok olvasni.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése