2023. december 1., péntek

Csak rajtam múlik

 Nem vagyok egyedül, akit ez a borús, esős idő  elszomorit. A szürke nem egy vidàm szín.  Mégis észrevettem, milyen jól kezdödhet egy ilyen elàzott nap, ha két cicàm melegít két oldalról és nekem  kedves klasszikus zenével leszek éber. 

Tervezésbe is fogtam, ami igen egyszerű, mióta a neten minden kérdésre vàlaszt kapunk. Itt van a közelben a zalakarosi fürdő, az orszàgban  csak egy fürdő rendelkezik hasonlóan magas jod tartalommal és brommal. Mindkettőre szükség van és 40 perc alatt innen elérhető. Màr csak kivitelezni kell.

Tegnap a 15 itt termett sütötök egyikéből nagyon finom fűszeres süteményt készítettem. Igaz, kívántam egy baltàt, mialatt felvàgtam, de kiváló édességű, igen egészséges  sütit ehettem és adhattam tovàbb is .

 Régóta halogattam új szemüveg beszerzését, ma a kórházi idöpontom előtti napra sikerült  foglalni, nem vàrtam tovàbb.   

Nem azt kell a szemem elött tartani, ami szürke és szomoru, hanem bàtran lépni egy kis lépést. Szabad többet is. Próbáltam öket összeszedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése