2023. március 8., szerda

Isten hozott tavasz!




 Ma éreztem  a tavaszt elöször, minden jel arra mutatott, hogy eljött.

Nem a parkba mentem sétàlni, hanem a Balaton partra. A to kicsit borzos a széltöl, de a 14°C màr nem hagyott wsélyt a megfagyàsra. Az ösrégi poncho Perubol semmit sem öregedett az elmult 40 évben, ilyen idöre nagyszerü viselet és senkinek nincs hasonloja sem.

Nem csak én bujtam elö csigahàzambol, hanem az összes szomszéd is, ezzel a séta még kicsit hosszabb lett.

Tavaszi hir, hogy a kertésszel beszélve tudom, jövö héten kezdi a munkàt és husvétra màr minden jobban fog kinézni  a kertben.

A szàllàsado szomszéd is kinn àllt az utcàn, neki is szoltam, hogy vendégjàràs lesz.

Làtszik a fotokon is, hogy napsütés vidàmitott mindenkit, csupa mosolygos arcot làthattam a sétàmon.

Nem szeretek bevàsàrolni, ezért minimàlis idöt szànok rà, ma reggel azon is tuljutottam.

Ilyen egy "szabad nap", amikor nincs idöpont lekötve és én talàlom ki mivel töltöm az oràkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése