2023. március 5., vasárnap

A bizalmat csak öszinteséggel lehet megköszönni

 Holnap nem lesz könnyü napom. Aki kicsit kiséri az itteni életem eseményeit, az tudja, hogy a hàz renovàlàs utàn a kert rendezése került sorra az elmult évben.

Az év utolso beszélgetése a megbizott kertésszel ugy zajlott, hogy most 3 honapig szünet, ezalatt fizessem ki, amivel ados maradtam. Természetesen egész évben mindig kifizettem, ami épp aktuàlis volt, az anyagot elöre, a mihez a munkàt is mindjàrt hozzà adtuk, de a bizalom jegyében. Nem kértem soha pontos szàmadàst. A közléstöl nagyon megrendültem, mert az egész évben fizetettek  1/3 -at teszi ki. Csak annyit hebegtem, hogy ezt csak részletekben tudom fizetni, eszembe se jutott ellenkezni.  Màr "csak" 2 millio lenne hàtra, de felébredtem közben. Ez az ember engem teljesen hülyének néz? Ezt nem türhetem. Kértem töle elszàmolàst és magam is összeirtam a tavalyi év napjait, amikor itt dolgozott.  Közben igyekszem elfelejteni a "jo ember" létemet, akit mint birkàt be lehet csapni. Kész és végeztünk olyannal, aki furfangosnak gondolta magàt és velem akarta az élete adossàgait rendezni. Megértö és kedves voltam. Micsoda kertem lesz majd! Egész télen a felhalmozott feljavitott földet nézhettem, a köhalmazokat. ami lassan elég volt, hogy ràjöjjek, engem csak kihasznàlni akart. Vége, vége, vége!!! Remélem lesz eröm majd leirni azutàn, hogy történt és hogyan tovàbb. A gondviselés vessen ràm egy pillantàst és adjon elég eröt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése