2023. január 12., csütörtök

Először életemben

Nem rejtegetem, de nem is dicsekszem azzal, amit ajàndékba kaptam: a koromat. Ha jól emlékszem màr nyugdijas voltam, mikor megkérdeztem magamtól, mi maradt ki az életemből, amit szerettem volna, de nem volt rà lehetőségem.  Egyböl eszembejutott most a csodàlatos költemény,  "még nem jàtszottam, Jàtszani szeretnék mostan...", de nàlam a lovaglàs hiànya ugrott be. Két év alatt odàig sikerült eljutnom ebben a tudàsban, hogy a lovam hàtrafelé is ment, ha úgy akartam!  Mintha arra számítottam volna, ezt senk sem hiszi el, az oktatot megkértem, hogy fényképezzen le. Ime:


Most megint örömteli élményem volt, Hévizen iszapba pakoltak, szépen  3 rétegben becsomagoltak és otthagytak pihenni. Most màr értem a malacokat, akik a sàrban jól érzik magukat! Az az elefànt. amelyiket a hàboru idején itt lett gyógyítva. jàrt az eszemben, mikor jelentkeztem erre az élményre, ha neki segitett, akkor nekem is fog. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése