2018. április 4., szerda

Talàlkozàs az MRI-vel

Semmit sem tudtam rola, annàl érdekesebb volt a rejtett mélységekben tisztàn làto rémséggel a talàlkozàsom.
Két hosszu kérdöivet kellett kitölteni, mielött szine elé jàrulhattam. Az aféle kérdéseket,  hogy milyen betegségek, operàciok történtek életemben, könnyedén vàlaszoltam, az izgalmasabb ezutàn jött.
Megkönnyebbülve, szemüvegemet és oràmat szégyenlösen tàskàmba rejtve kereszteztem be a sok nem-et, hogy megnyugtassam a személyzetet és belépésem a szent Mindent tudohoz elérhessem. Egyre  jobban szorakoztatott a felismerés, hogy hamarosan ott heverek a kényelmes gurulos fekhelyen mindentöl mentesen, amit ez az intoleràns  szörnyeteg szigoruan büntet.
Tehàt kitöltöttem, hogy sehol egy àrva piercing nincs rajtam, de még egy aprocska tetko sem. Mindig tudtam, hogy a sok megnyugtatàs hazug, amit ezekröl meséltek és nem diszitettem magam ahogy azt a "felvilàgosult" modernek. De még egy protézis sincs a szàmban, meg arany fogak, hallokészülék sem söt hiànyzik a peacemaker is hàla Istennek. Hajtüket utoljàra egy aranyos nénikémnél làttam utoljàra, ahogy vékony kontyàt összetüzte, azzal sem szabad megjelenni, de azok a baràtnök sem kerülhetnek a puha heveröre, akiknek fémes lapot operàltak a gerinc tàmogatàsàra, akkor velük mi lesz, ha egyszer mégis kéne? Ki tudja a térdoperàcioknàl mennyi fémes elem kerül a testbe.
Egy ilyen reakcios, szélsöjobboldali, intoleràns gép egyàltalàn hogy meri itt a levegöt rontani?
De engem beengedtek. Ugy éreztem, hogy tiszta vagyok, mint egy ujszülött, akit méltonak talàltak arra, hogy megmaradjon.
A bal térdem puha polyàba helyezte egy gondos növér és megkérdezte szeretem e a zenét. Ez igen! Még szorakoztatva is leszek! Hogyne, de klasszikus legyen! Semmi akadàlya. Feltette a fejhallgatot és kezdett egy Bach hegedüversenyt jàtszani. Aztàn kezdödött a csöben a kalapàlàs, olyan hangosan, hogy azon kivül semmit sem hallottam. Lassan kellemes meleg lett a térdem körül. Egyszer csak vége a rémes zajnak is, akkor ujra hallottam a szép zenét, majd jött a növér, hogy kész, lejöhetek.
A felvételböl egy a dokinak, egy nekem. Megnéztem a CD-t , bevallom, fogalmam sincs, mitöl vannak ugy oda, de majd a doki elmagyaràzza. Azért van neki orvosi diplomàja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése