2016. április 13., szerda

újabb csodák

Az ibolyáktól már elköszöntem egy ideje, de ma hatalmas örömmel felfedeztem egy újabb változatot, ami kényszerített a fotómasinát újra előszedni.

A magányos ibolya után egy párocskát is találtam.

Aztán egy újabb különös ibolya került elém.....

A százszorszépek közt is láttam színeseket, a fűbe hasaltam, hogy egész közelről csodálhassam őket.

A szépen körbeültetett tulipánokat az egerek igen ízletesnek találták, egyetlenegy sem nőhetett, de ez a magányos kis virág a konyhaablak előtt mindenért vigasztalt.

A cigánymeggy teljes pompájában díszeleg, hát ez elég ok arra, hogy meghatódva álljak elé és érezem, ujjong a lelkem!

Közelről is keresni kell, hol vannak az ágak, melyek ezt a rengeteg virágot kibontották.

Még közelebb, nem lehet betelni ezzel a szépséggel!

Az orgona is illatozik, elkezdte a virágzást a kerítés mentén.

Az ősöreg cseresznyefára is fel kellett nézni, a seregélyek is már lesik, mikor lesz a nagy lakoma, nekünk marad az elérhető alsó ágak termése.

Munkában a szorgalmas földműves. Nagyon száraz a talaj, de éjjelre esőt mondtak, Ráférne, mielőtt a palántákat ültetjük. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése