2012. július 10., kedd

Aki a kicsit nem becsüli....

Emlékszem a jókedvemre, amikor ezt a beírást ezelőtt  4 éve közzétettem. Talán a nagy energiám titka épp ebben rejlik,a dolgokat  a humoros oldaláról láthattam, magamat meg nem vettem túl komolyan (hisz más sem teszi:)
A magyar billentyűzetem akkor még nem volt, a kijavítást majd egyszer máskor ejtem meg, bocs!


Csak egy éve történt, amit alàbb leirtam, de ugy tünik, mintha sokkal régebben lett volna. Milyen jo, hogy fogalmunk sincs arrol, mi vàr rànk, ha valamibe belekezdünk. 

 „Több költözés elött àllok, ami egy mindennapos dolog, hiszen màr 7x költöztem Svàjcban, de az utobbi negyedszàz év nyugalma utàn most annàl izgalmasabb a vàltozàs. A fölösleges holmit jobb eladni, mint kidobni, tehàt az interneten keresztül vagy 18 kivàlasztott darabbal megjelentem, a legolcsobbat 5 frankért, a legdràgàbbat 300 frankért. A kettö között van àrban egy Siemens màngorlo, amit 30 ért àrultam. A közelböl jelentkezett egy asszony, megbeszéltük telefonon, értejönnek. Az ember elképzeli magànak a szorgalmas vasalàsbol, takaritàsbol élö asszonyt, aki most olcson hozzàjut egy 25 éves kissé barnult hengerü, lecsorbult müanyagkézvédös kissé avitt géphez, és vàr. Aztàn 11 ora, harangoznak és hallom itt az auto. Az üdvözlés utàn bemutatom a gépet, majd az asszony felemeli pàrjàval az egészet és indulunk az autohoz. Hàt nem kellett elolvasnom a màrkàt, pedig nem vagyok nagy szakértö, de az auto, amit csak egy pokroccal védtek, melybe ezt az otromba masinàt most be akartàk nyomni, szépen ivelt “hàtsojàn”: egy Jaguàr volt! Elnémultam. Probàltàk oldalrol és hosszàban , meg döntve és forditva begyömöszölni a fehér vàzat, de nem ment.Megjegyeztem szemtelenül: szép az auto, de nem tul praktikus! A nö màr feladta volna, de  nagyon intellektuàlis pàrja ekkor madzagot kért tölem, amivel azonnal megajàndékoztam öket, azt duplàn vették, bekötötték, majd a nö odaadta az àrat és elrobogtak. Ha majd olvasom a hirek közt, hogy valahol egy Jaguàrbol kiesett a félig begyömöszölt màngorlo, akkor mondhatom véglegesen: ilyesmi csak itt történhet meg! Akik igy tudnak sporolni, azoknak telik még egy luxusautora is. Megtudtam végre, mitöl olyan vagyonos ez az orszàg! Aki a kicsit nem becsüli, az nem viszi semmire! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése