2016. július 30., szombat

Villámlátogatáson voltam

Csak egy rövid hétre mentem el az alpesi otthonba, ma értem vissza a szülőhazába két napos fárasztó autóút után.

25 évig éltem abban a falucskában a Pizol lábánál,ahová felvonó viszi télen a síelőket, nyáron a kirándulókat, akik egy napos kiránduláson az öt tavas vándorlást élvezhetik, mint én annak idején ifjabb koromban tettem. Most autóval mentünk a kanyargós, egysávos úton a felvonó középső állomásáig.


Az impozáns hegysorból, amit Churfirsten-nek hívnak csak ennyit tudtam a fotózással hazahozni.

A felvonót legalább így tudom emlékezetemben megtartani. 

Vasárnapi séta ebéd után a családdal a tó partján. Az árnyékban kellemes volt, de a golfosokat nem irigyeltem, akik a közeli pályán szorgalmasan tették, amit ilyenkor tenniük kell: a labdákat ütni addig, míg el nem tűnnek..

Nekem a régi, kedves helyek látogatása sokkal szívem szerint valóbb volt. A hegyoldalban a városka felett két éles kanyar után a Szent Anna kápolnában voltam.

A látogatók egy vendégkönyvbe írhatnak, ezt nem tudtam kihagyni és magyarul köszöntem a feljebbvalónak azokért az angyalokért, akikre jó volt emlékezni ezen a helyen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése