2015. december 4., péntek

Villámlátogatáson

Alpesi hazámba érkezve még felhők borították az égboltot, de csak azért, hogy a szépség fokozása érdekében a következő napokban fényben úszva is megmutathassa nekem a csodát.


Boldog ember, aki az ablakon át ilyen látványra dörzsölheti szemét,hogy felébredjen egészen.  



A kisvárosi utakon friss levegőn sok kilométert gyalogolhattam, estére jól megérdemeltem a pihenést.

 A régi vár romjait este kivilágítják, szobámból oda is láthatok. Nyaranta az ifjúság ott tart körülötte zenés találkozót, de nem voltam soha résztvevő.
A vasútállomás felé gyalogolva a Rajna túloldalán magasodó hegylánc gyönyörködtetett el annyira, hogy azonnal előkaptam a gépemet.
(Talán még jövök néhány képpel, most még csak ennyi telt ki a erőmből.....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése