2013. október 27., vasárnap

Az én szomorúfűzfám


Már csak öt nap. Mindenki az eltávozottakra gondol, aki teheti elmegy a temetőbe, hogy virággal, mécsessel díszítse a sírokat.
Öt ország húsz temetőjébe nem mehetek, California, Texas, Svájc, Szlovákia és Magyarország több városába kéne utaznom, hogy megállhassak egy egy sír előtt.
A kertben kiválasztottam egy kis helyet a fűzfa alatt, a kertészetben vettem szép márvány darabkákat és ráírtam nevüket, kiket elvesztettem. A gyertyák, virágok sem hiányoznak. Az utolsó két vörös rózsát már odahelyeztem, de még veszek valami tartósabbat is , hogy időm legyen mindenkire emlékezni, hálával és szeretettel teljes szívvel.
 Még zenét is hallgatok majd, ha eljön a péntek és olyan szép este lesz a gyertyagyújtás után, mint mostanában, ebben a nyárias vénasszonyok nyarában.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése