2024. július 16., kedd

Szeretetben élni

 Olvastam egy pszichológustól, hogy bàr a szeretet a legfontosabb, de enki sem tudja mi az. Ezért elgondolkodtam, mit jelent nekem, hisz  egész nap részem van benne.  

Reggel koràn Dorka és Tabi pontosan észreveszik, mikor ébredek fel és egyik a fejem mellett, màsik a làbamnàl igen finoman jelzik: itt vagyok veled, örülök, hogy kialudtad magad.  Megsimogatom öket, mert ez a visszajelzés, hogy  nekem is öröm a velük való ébredés.  Aztàn a reggeli ceremóniák következnek, boldog vagyok, hogy nincs hiànyom a reggelihez elengedhetetlen kanàl mézben, ami egy méhecske egész életének munkàja és nem lehetek elég hàlàs érte. Az édes szeretet gyönyörüségével a napom jol kezdödik.  Folytatodik a szeretet irànti hàlàm a sok virtuàlis érdeklődés megnyilvànulàssal, miutàn szeretteim nem lehetnek velem, de gondolnak ràm és ezt közlik is. 

segítőkész kedves szomszédokkal folytatom, akikhez mindig fordulhatok, ha valamit egyedül nem tudok elvégezni. Meg kell tanulnom, hogy elfogadni is tudjak, de ez nem mindig egyszerä

Jàrok a beteg hàtam miatt thai masszírozásra. Nem csupàn a fàjdalmat dolgozzàk ki teljes bevetéssel (kéz, könyök, alkar), de egy szívélyes ölelés sem marad el sosem, vagyis elfogadva érzem magam.

Nem irtam még a mindennapos sétámról a kastélyparkban. Ott a hatalmas vén fàk erejéből kapok szeretetet. Hàlàsan gondolok  felnézve  a magasba, az elporladt szorgalmas kertészekre, akik oly régen ezeket a földbe helyezték, àpoltàk és a mostaniakra is, akik ma tartjàk rendben az utakat, àgyàsokat alattuk.

Semmi sem magàol értetődő szàmomra, a csend a békesség ebben talàn a legfontosabb okom, hogy hàlàs legyek és szeretetet érezzek benne.

Még sorolhatnàm, mi minden jàrul hozzà ahhoz, hogy  nem kell sokat gondolkoznom  a szeretet meghatàrozàsàn.  Szeretem az életet és hàlàs vagyok érte. Ebben minden benne van.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése