2024. május 27., hétfő

Szúnyog ijesztés egyszerűen

 Nem tartoznak a kellemes nyàri örömök közé a szúnyogok hangversenye. Van sokféle mód rà, hogy elriasszuk, kiirtsuk öket  a közelünkből.   Megtudtam, milyen illatoktol irtoznak , körbevettem magam velük. Valóságos füszereskertet alakitottam , hogy az éjszakai nyugalmam ne zavarja szúnyog koncert,   

Citromfüvet frissen hoztam be a kertből, van belőle rengeteg, akàr a gyom úgy burjànzik. 

 Bazilikum  van mindig a konyhàban, hisz egy jó paradicsomsalàtàhoz mindig kell néhàny friss levélke.

Rozmaring bokromból is hoztam pàr àgat.

A levendulaviràg gyűjteményből is kivettem pàr marékkal, mert amennyire én szeretem, annyira nem bírjak a szúnyogok.

 Egyetlen szúnyogi próbálkozott azzal, hogy daloljon nekem, de aztàn feladta, nyugodtan alhattam tovàbb.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése