2022. november 29., kedd

A baj sosem jàr egyedül

 Rég nem tanultam annyit, mint az elmúlt héten. Ehhez szükség volt néhàny elsötétedésre: elsöre a laptopra jött éjszaka. Kedves szomszédasszonyom segített, miután neki sem sikerült a megvilágosítás, a környék összes szakemberét felkeresni, sajnos az okot nem tudták, csak hosszú határidőket, amiket nem tudtam elfogadni. Aztán egy remek tippet kaptam, egy apró, telezsúfolt helységben a fiatalember azonnal rámutatott a laptop gyengéjére a jobb also sarokban fellazult képernyő okozta a bajt, felajànlotta, hogy ott átutalhatóm a szükséges pénzt az internetbankon, míg meg nem érkezik az új képernyő, Mindez péntek délután történt.  Milyen jó, hogy a számítás technikában is vannak olyan emberek, akik segíteni tudnak.  

A laptop utàn a tv jött, ami a sürgés forgàs közben rosszul lett "drótozva", tehàt ott is szünet volt, amit egy kedves ember pillanat alatt észrevett és javitott. 

Harmadszorra a bancomat viccelt meg, mert nem siettem a kàrtyàt kivenni, behúzta azt. Az ilyen kártyák csak 10 napos utazás és válogatás után kerülnek vissza, addig kp felvétel a bankban személyi felmutatása után lehetséges.

Az összegzés mégis pozitív: harmadnapra már be lett szerelve az új képernyő: igen nagy méretben és a kurzorom sem láthatatlan, mint eddig, azt is szépen átalakította a javítás alatt ilyenre. Az íróasztalomon szépen össze rámoltam, örülök a rendnek! A szabadidőmben meg egy hatalmas keresztrejtvény könyvet kezdtem el kitölteni, mert az jót tesz az agyműködésnek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése