2015. szeptember 9., szerda

Kinek érdekében?

Nagyon jó kérdés, ha egy nyomozó a krimiben azt fontolgatja kinek használ, ha valahol szörnyűség történik.
A mostani események feldúlnak mindenkit, akár hol is él a világban, a reagálások meg attól függenek, hogy ki hol és hogyan értesül az eseményekről.
Magamat mindig szabad és független embernek tartottam, igyekeztem minden manipulációt felismerni és aztán messzire elkerülni.
Most is ezt teszem. Egyszerűen azzal, hogy felteszem a nagy kérdést: kinek használ ez a borzalom?
A bizalmam a médiában a nulla alá fogyott, miután felismertem, hogy ugyanazt az eseményt mind a saját irányvonalához hűen, vagyis fizető gazdája érdekeinek megfelelően irányítja.
Elolvasom több nyelven, amihez hozzájutok, hozzáteszem a saját gondolataimat, tapasztalataimat és reménykedek abban, hogy a kevésbé rossz érvényesül.
Minden általánosítás, ferdítés fájdalmat okoz, mert látom, hogyan igyekeznek a tragédiákat a politikai irányok a saját hasznukra fordítani őrületesen manipulálva a tudatlan tömegeket.
Egészséges lélekkel megmaradni, talpon állni idős korom ellenére 
az egyetlen, amire vágyom, igyekszem megszűrni azt, ami szemem elé kerül, talán sikerül. 
Ha nem, akkor egy leszek a "mellékes veszteség"-ből, ugye ismert ez a kifejezés, nem én találtam ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése